Ta vara på livet, det kommer inte i repris

thereseee om Svar på tal!:
HAAAAHAHAHAHAAAHAHAHAHAHAHHAHAAAAHAHAHAHAHHA XD
SERIÖST JAG TYP DÖÖÖR XD HAHAHAAHAHAHHAHA
men om jag är en sjuk tant så är du en...en...sjuk tupp ♥ HAHAHA, FAN SÅ DÅLIGT
Svar: HAHAHAHHHAAHAHA SERIÖST KOM DU IT PÅ NÅ BÄTTRE? XD HAHHAHAHAHAHAHHAHAHA♥


Tjululu!!:D
Jahapdååehh!:D
Asså okejj, jag skriver lite udda men what evaahhh! Jag är ju som udda oxå så:D
Ja, men ah!
Idag var det då skola! Som vanligt ..
Varför står jag upp?;o Jag tror jag sätter mejj ner!
Hahah, awh va skönt för fötterna fast gitarren ah M!
Ehm, ja, idag hah, så skulle hela klassen gå te datasalen efter lunch och skriva in nå berättelser som vi haft i svenska läxa thp oxåå ja, sen när man var klar så fick man då gå tebaka till klassrummet och så!
Mh, ochochoch sådär i början, jag blev först klar och Viktor som inte gjorde nå satt redan där så det var vi två då i klassrummet och sen kom Katja och vi prata om thp allt möjligt medans Viktor satt och lyssna, vi hade som glömt honom! Heheheeeh .. :D
Jaa, sen kom Erik tror jag och Sebbe och Isak och seriööööööst vad jag garva xD
HAHAHHAHHAH asså Sebbe börja thp ha pennkring, asså han satt och kasta pennor oxå en gång pricka han stolsryggen oxå studsa den tebaka i hans ansikte xD AHHAHHAAHAHA ASSÅ DET SÅG BA FÖÖÖR KUL UT XD

Ja, på gympan så fick jag, Cheyenne, Elina och Isak STÄDA i förrådet ..
Vi var tvungna att vika gamla svettvästar och förfrös fötterna .. ;/
Kuuuululull ens . NÄ!!!
Ahh, sen har jag "nyss" varit på sånglektion:D
Asså hahh, det är så kuuuuuul:D
Sen sitter jag och spelar en låt på piano all the time:D

JA, men har väl inget mer att berätta om!
Och Ch, Elina och Sofia om ni undrar varför jag inte lägger in bilderna såå funka de thp it;s

Förresten så har ju söta Nadja gjort en ny design och header:D<3
Tryck på f5 om det inte funkar:)

Japp men heiidoo!!



ASSÅ FATTA SNYYYYYYGGTTTTT:D:D:D
Vill antingen ha där eller om man säger snett mittemot om ni fattar!
På överläppen fast andra sidan!
Om ni håller fingret på er vänstra underläpp, där har jag den på bilden!

Naawww, sötare hund finns väl inte?:D<3
Fast .. det säger väl alla hundägare ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0