Ävem om himlen faller ner

tess om Grävlingstallen Greta♥:
KAN DU TA BORT DITT HÖGERKLICKSSKYDD? JAG VILL JU KUNNA SPARA BILDERNA DIN TURK :((
Svar: NEEEEEJJJJJJJ DET KAN JAG INTE FÖÖR DÅ KAN JAG INTE LÄGGA UT VISSA BILDER FÖR MAN VET ALDRIG VILKA SOM TRAR DOM 8D JAG FÅR VÄL SKICKA BILDERNA TE DEJJ SEN DÅ DIN MEXIKAN :))



Haaaalllloooo:D
Sitter heer hos mormor 8D
De gjord ja thp när jag gjorde mitt första inlägg oxåå:D
Därför .. Är det hära mitt sista inlägg .. !
Det ba e så lixom ..
Det började här o därför ska de sluta här!
Men bloggen tycker att ni har varit snälla å inte sagt nå dumma saker så nä men heejj:D
Jag sitter ju somsagt hos mormor:)
Ska thp sooova her 8D

Meen, jag tänkte gö en liten random vlogg sen men jaa vetit om de går när ja är här .. ?
Ska ju hem å hämta lite stuffs så ja kan ju lägga upp den då;D
Japp, men har inte så myche att säga egenligen .. Ahh:)
Ska ba ta upp lite smått i vloggen:D
Måste förresten ladda mobilen så ja kan filma sen annars ja ..
BRBBBB:D

Sönna:D
Då kan jag ju inte gå än eftersom den laddar .. O.O
Skulle ha tänkt på de tidigare meeene så gåre 8D
Men de kommer sen:)

Go .. Go away, I never wanna see you here again så please just go, go away I'm not gonna say it twice so please just go!

Ahh, mene har thp inge mera att säga såå hädå:D

Kommentarer
Postat av: AgnesMinrell !

shit! man kan it ta bilderna! :) då får du lägga in på mig ;) tror jag. (a)

2011-03-10 @ 16:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0