För jag har lärt mejj nu, hur livet ser ut

Hellu! Orkar it riktigt skriva, ligger här i sängen med pyjamas byxor, en stor tröja, tjocksockar osminkad och med uppsatt och bara sänglampan tänd:) Ändå gode sköönt:)
Japp, datorn segar ju it lite kan man väl erkänna!
Ahh, men ni ska få lite pics:D



Me<3Bananer i Pyjamas:D

Nawe!


Aww, Ch:D<3




HAHAHH ändå cool 8D

Idaaaa

HAHA usch ..




Ser du nån skillnad nu då Ch?;o

NAAAWWWWIIIEHHHHH!!!:DDDD

Nåhh:D

HAAHAHAHHAHA omgeee xD AHHAHAHA
Asså, det är inte fel att strula med en rottwailer (stavvvning?) valp;)
Fast .. det ser liiite udda ut! MEn ELina har en ortbid i munnen som Nico vill ha;)

HAHAHAHHA SERIÖÖÖST VAD SNYGGA VI ÄÄÄÄR XD HAHAHAHAH


HAHA Elinas fin-gér:D

Ehm .. Gullig pose;)

VARFÖR? Varför ska jag alltid se så cepe ut på alla hästbilder?;(

NÄMEN OJJ D:

HAHAHHA jag cutta både Angelicas OCH Ferres skalle:D *stolt*

Naw, värmer min IS KALLA näsa mot Nutte:)

Jaa .. Det var väl allt då:)
Hejjdåå!!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0