HAAHAHAHHAHHAHAHAHAHHAHA SERIÖÖÖST XD

" Gjorde det ont att ramla från himlen?" "Aww.." " Tänkte, ditt ansikte är helt förstörd"

"Kom in.. KOM IN.. MEN KOM IN DÅÅÅÅÅ!!!! Jaha, var det låst..?"

*Hemtelefonen ringer* "Hej, är du hemma?'' ''Nä, tog med mig hemtelen till stan, vartfan tror du jag är?!''

"Du är så nära en idiot man kan komma ... Oj, då flyttar jag mig lite"

" Fattar du?" "Ja jag fattar" "Du fattar inte" "Nej.."

Save file: "fkjfkjkjfkjfkjnrkhgjmjfkjkgjdjfjkfjkfjfkjfkjfj" .. "filename already used" .. WTF?!

"Sover du? - Nej, jag kollar på insidan av ögonlocken"

"Kan jag få ditt nummer? Nej, skaffa eget.."

"Ååh dina tänder är som stjärnor på natt himeln... " "naaw!" "gula och långt ifrån varandra"

*Mobilen ringer* ALLA HÅLLER KÄFTEN!!! Hej mamma ♥ :)

"Dina föräldrar tappa dig när du va liten" -Det gör inget, tappa är en olycka. Dina släppte dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0