Hellu:) Idag har det thp inte hänt nå! Vi ...

Hellu:) Idag har det thp inte hänt nå! Vi hade franska som gick .. jaa .. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA sofia total faila xD seriööst hon skulle såhära gå in i klassrummet (jag gick in brevi henne) oxå råka hon stöta armen i väggen och hon ba : förlåt! ojj, jag trodde de va .. hehh .. Och jag ba HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA sen thp kasta sejj agnes mot dörren ba : förlåååååååt! Och för en gångs skull hade vi kul lektion! Hahah nämen ja! Ikv blir det att bada:D känns nog skönt! Sen imorn så far ju jag och jennifer med morfar och birgitta till kanis! Ska vara där hela helgen:) tror det blir azuummm:D hahah det blir sääkert en massa flum;) ahh men måste thp tvätta nu? Hehh hejjdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0