Jennifer Sjölund och Therese Westerberg:)<3

Tänkte bara berätta att min sötaste Jennifer är bäst!
Vi har varit kompisar hela livet, från första början, och vi kommer nog alltid vara det:)
Hon är en av dom underbaraste personer jag nånsin har träffat och jag vet att hon alltid finns där och ställer upp för mejj och jag kan berätta vad som helst för henne och vice versa!
Med henne kan jag slappna av och vara mejj själv och garva sönder för ingenting och bara ligga och slöa i soffan!
Hahah, kommer du ihåg det dära spelet som vi gjorde i Kåbdalis? hahah!<3
Asså vi har många finfina minnen tillsammans och fler ska det bli!
Älskar dejj gumman!!♥


Har it så många bilder, får smygfota dejj imorn:)

Även Tess är sjukt bäääääst:D
Hahah, hennes och min humor, seriöst!
Nu har jag ju tagit bort det vi skrev för nån dag sen men det var så sjukt udda!
Hahah, sen förstår man inte så mycke av det vi skriver för det är sjuuukt många "HAHAHAHHA" överallt men vi fattar ju iaf:) Henne har jag ju oxå känt hela tiden så vi har haft en lång vänskap som ska bli längre!
Varje gång vi skulle va me varann förr så hade vi alltid en pinsam tystnad i början (fråga inte varför) men den är helt borta nu!
Hahah, helst seriöst, den bruden är så udda som det bara går att bli:D
Finns mycke att säga om dejj min sjuka tant!
Älskar dejj gumman!!♥




HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAAHAAHAHHA

nämen vad göllat ..







Kommentarer
Postat av: jennifer

älskar dejj också vännen! ♥

2011-02-15 @ 08:43:09
URL: http://jenniifers.blogspot.com
Postat av: tess

HAHAHAHAHAAAAHAHHA, "sjuka tant" XD HAHAHAHA



Älskar dig meeed dampbarn! ♥

2011-02-16 @ 18:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0