Om ni ville veta nå jätteintressant såå ko...

Om ni ville veta nå jätteintressant såå kommer jag nog ha sjukt mycke träningsvärk på måndag! Vi hade fys idag på gympan (thp halva klassen minus en! Heheh) och man kan väl inte säga att jag tog det lugnt .. Sen blir he ju slalom hela helgen så! MEN! Jag stretchade efter gympan så det blir it lika farligt;) för er som inte har något liv och vill fortsätta läsa så har jag bestämt mejj för att börja träna minst varannan dag! Med start nästa år:D nämen jag kan it börja än .. hehehee hos pappa kan jag men hos mamma har jag inget golv O.o eller jag har ett meen det är övertäckt av kläder! Ahh men ja! Hahah ska nog it fördriva tiden för er med lika litet liv som jag har inte för att jag tror man kan säga så men ja justeja! Jag hann inte fara och köpa ett liv som jag sa att jag skulle göra .. Oopsi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0