Tess♥

Okejj, vet att jag bloggar sent men anywayyy, sitter då här hod Tess 8D
Hon dissa mejj och gick och fick massage .. ;(( </3 awh ..
Meen ahh:)
JAG HAR ÄTIT EN BEN&JERRY'S OMGEE *STOLT*
Nämen ahh, vi har sett Paranormal Activity 2!!
Asså, jag har ju sett den förr men ahh 8D
Jiies .. Meen ni MÅSTE kolla hennes senaste inlägg;(
Seriööst fyffan ja höll på att börja gråta .. Hur i hela friden kan man lixom göra såå mot heelt vanliga personer som råkar va kända? D;;;;
Ffan hemskt .. ;oo
Ahh, men har väl inte så mycke mer att berätta! Ni kommer få flumbilder sen imorn 8D
Drar mest troligt ner te farmor å farfar imorn föör farmor ska thp sy in en av mina klänningar som är as stor!
Inte för att jag brukar använda klänningar direkt men .. hehh .. !
Ahh, men heiidoo 8D
Gamla bilder hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0