Det finns nån ..

tess om Tycker du det är svårt att säga sex laxar ...:

sv: HAHAHHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAAAAHAHHAHA, VAFAN?! HAHAHAHAHA, SERIÖST JAG DÖR TYP XD AHAHHAHAHAHAHAAHA

Svar:
NUUUUUWWWHHH D: please don't die grevlingstall D: </3 You must stay and fight with me!



Hellulllu:D
Idag sluta vi tjugo över elva men vi (jag å sofia) gick te svenskan ett tag å hade arabiska 8D
HAHAHAHAH ffan va fail det lät att vi gick te svenskan och hade arabiska xD
HAHA ahja, asså min klasskompis Layal kommer från Libanon så vi går dit ibland och lär oss arabiska;D
Sen kring tolv så jag gick, sofia, layal och inaya (layals storasyster) hem te layal och inaya!
Direkt thp vi kom dit såå åt vi mackor å nån AS GOD sak!!

Sen efter det thp så satte Layal och Inaya på oss såna dära sjalar nivet som man har på skallen!
As coolt! Ni får se bilder sen!
Sen efter det så bakade jag och Layal kladdkaka medans Sofia och Inaya satt på fb;D

Sen åt vi den och efter det gick vi ut och byggde en snögubbe:D Den blev azzuummm(yy'
Ahh, men vi tog oxå en massasasaaa kort:D Heheh booozigt:D
Ehm ahh, sen lekte vi med sjalar igen 8D
Sen gick jag och Sofia hem;(
Efter det har jag thp inte gjort nå:)

Taggar fredag som ffan:D
Blir att sova hos hojna braaudha:D
grävlingstall<3

Ahh, men nu får ni lite bilder från idag! Hejjdå!


nå random vi gjorde!

AAAAHAHAAHAHAH XD ork it redigera så ni får nåra gulliga bilder -.-'

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA SNÄLLA NÅN MOBBA MEJJ INTE XD
HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAHAH D:


awh! medans jag diskar -.-'












NICKEEE BOORRGGG<3
Nicke Borg – Leaving Home

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0