Fast jag kan iochförsejj berätta att jag f...

Fast jag kan iochförsejj berätta att jag försov mejj imorse -.- jag vakna thp först tjugo över sex sen somna jag om och vakna fem i åtta .. Så jag kasta mejj ur sängen klädde på mejj thp i azum fart och sprang te skolan! Eftersom jag hade bråttom så åt jag ingen frukost eller gick på toa och när jag inte har gått på toa så kan ja it springa såå det gick ju som det gick .. Sen när det var thp tio minuter kvar tills vi börja så kom TÅGET D: åå damp .. Så jag fick ju stå där och vänta ett bra tag sen när det kört förbi sprang jag te skolan, sen när jag kom fram så slängde jag ba in sakerna i musiken och sprang på toa 8D sen var jag tvungen att gå tebaka te musiken och sen te toan igen -.- närmare detaljer på vissa saker behöver ni it! Och nejj jag pissa inte på mejj;D ahh, det är thp de enda intressanta som hänt idag och de va ju it ens intressant så;) ahh men nu ska jag sova, är thp as trött D: hejjdåehh;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0