Grävlingstallen Greta♥

Therese 'Tess' Westerberg♥

Hon är så jävla ffucking underbar!
Hon har funnits i mitt liv i 13 år, alltså hela mitt liv!
Hon är precis som jag, vi har samma humor och tycker gode lika.
Hon förstår mejj på ett sätt som ingen annan gör, och hon kommer aldrig fatta hur sjukt mycke hon betyder!
Hon finns alltid där för mejj och jag kommer aldrig tveka över att berätta nå.
Jag vet att jag kan lite på henne och hon kan lita på mejj.
Jag kommer aldrig lämna henne och jag tror inte hon lämnar mejj men om hon gör det så vet jag inte vad jag skulle göra ..
Jag skulle inte finnas längre - Ingen Grävlingstall ingen Bäverbjörk!♥
Men ni ska veta att jag är så sjukt glad över att ha henne i mitt liv!
För hon är så himla underbar!
Seriöst gumman, du kommer aldrig fatta hur mycke ja älskar dejj!

Älskareeejjhhh greeevlingstalleeen:D♥♥♥♥♥♥♥

 läskig bild .. O.O

HAHAHAHAAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHA

Ser thp muppig ut på alla bilder;o


Börjar väl känna mejj lite kort .. ;(

HAHAHAHAHAHAHAAH ATT DU LUCKADES XD
för er som inte fattar så såg vi nå skumt på tv, dom skulle thp hålla sejj i tre timmar för att få fara te rymden eller nå ocå satt han där ba "Jag är så lycnlig just nu" HAHAAHHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAH XD

Ahja, älskarejjh iallafall!♥

Kommentarer
Postat av: tess

AAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHA, FAN VILKA MUPPIGA BILDER XD ♥



AHAHAHAAAAHAHAHAHAHA, FAN VA BÄST JAG ÄR PÅ ATT TA KORT 8D ändå att jag lyckades.. :D



Älskar dig med bäverbjööööörkN ♥

2011-03-08 @ 19:50:10
URL: http://tiiinis.blogg.se/
Postat av: tess

sv: alltså det är ju fortfarande långt....jag ska ju inte klippa det så det blir 1cm kort precis :b

2011-03-08 @ 20:11:57
URL: http://tiiinis.blogg.se/
Postat av: tess

KAN DU TA BORT DITT HÖGERKLICKSSKYDD? JAG VILL JU KUNNA SPARA BILDERNA DIN TURK :((

2011-03-09 @ 00:30:01
URL: http://tiiinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0