JÄVLA FUCKING DATOR;@

Asså min dator är så sjukt seg att de it är klokt seriöööst den är SÄMST!!!
Hataren -.-' Kan vi it .. he in den på lagning eller nå annat skit för ja ORK IT!
Sen har min mobil bestämt sejj för att dra cepe så helt plötsligt gåre it att låsa upp den?
Piss saker .. Jag gjorde en vlogg men ja va tvungen att redigera den för jag råka säga en sak å blää men då ska ju självklart datorn sega så jag fick it redigera den åå förresten pappa ja har ju nå bättre än den dära magix saken så ja men datorn är ju så seg så ja kan it redigera men vaffan åå ja vill ba skrika å gråta INGET går som jag villlll idag D;; lycka till me å nå mejj ..

förresten nejj mobilen har inte slut ström fören är på laddning ..

mene ska thp packa å sen dra te mormor å duscha sen sitta vid datorn ett tag seen se csi! hoppas hon ahr glass ..


För er som vill veta;
Fråm vänster; 
Al Robbins kollar thp dödsorsaken på liken närom kommit in te .. stället!
HAHA gullig bild, mene hon heter iaf Sara Sidle, kommer it riktigt ihåg va hon gör 8D Thp nå random
Nick Stokes är thp kriminalinspektör trorja?
Catherine Willows är .. nånting? I det avsnittet jag är på nu är hon nattchef thp ..
Gil Grissom är nån chef för dagskiftet. Eller nå
Greg Sanders (där uppe) haan gör nånting
Warrick Brown (där nere) är kriminalinspektör
Jim Brass är de han är
Sen finns de ju andra oxå thp Sofia Curtis, David Hodges osv men ahh! Jag ÄLSKARRR CSI LA:D Miami o NY är it lika bra .. Ja är thp .. Nivet ju hur folk brukar bli beroende av OTH så är ja thp me CSI 8DD intressant ..


NAWWWW:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0