Our life is right here

Helluuu:D

IDAG vettnivad, så har jag varit hemma -.-'
Hade sjuuuuuukt mycke huvudvärk idag, seriöst D:
Sen hade jag ont i magen gode länge å men allt är över nu:)
Jag tog en alvedon(yyyyyyyyy'

MEN, jag har oxå gjort en kulig sak:D
Barabambambambaaaam en fiiiiiiiiiiiiiilm:D
ahAhh:D
Men de är såhära jag har gjort en grejs blablabla MEN, för att den ska kunna bli klar så behöver jag låten One men Cody på datooorn men de har jag ju inte -.-'
Den finns it ens på spotify;oooo
Men den finns på youtube 8D Inte för att det hjälper men ..

Så, om det finns någon därute som vet hur man kan få tag på den så säg gärna till:)
För jag vill kunna göra klart filmen;ppp

Jag har en annan oxå som jag inte har börjat på än å jag tänker inte göra de idag heller för de tog en å en halv timme att redigera .. Sen tog det 1 timme att GÖRA den .. Så ja!

Det här är då låten;


Ahh, men han röst är sååå ........ ja ....... heh .. kan it ens beskrivaaa D:
Men han är sjukt duktig iallafall å ja .. :)

Sen har Tess varit sjukt korkad -.-'
Hon har inte haft nog bra koll på hennes mobiil så den är antingen stulen eller borttappad -.-'
Snacka om att bruden har skillz -.-''''''''''''''''

Ahja, försöker få Nadja att göra ett collage åt mejj;p
IntressAAAnt;D Vet:)

Ahh, men nu ska jag it tråka ut er mer, hejjdåå!!!!

Kommentarer
Postat av: tess

men tack då? xD



sv; haha, men jag mena ju förlåt för att gjorde så du blev orolig 8D <3

2011-03-26 @ 14:36:58
URL: http://tiiinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0